Bine aţi venit pe blogul Vengo Design - site oficial www.vengo.ro




1 martie 2010

Să facem cunoştinţă

Bună,
Avem o poveste scurtă şi frumoasă. Ne-am întâlnit, ne-am plăcut şi am observat că formăm o echipă bună. Ne-au unit aceleaşi interese, aceleaşi dorinţe...ne-am ales şi un nume, ceva simplu care să ne reprezinte şi să nu fie uitat. Ne-am spus Vengo Design.
Suntem o echipă tânără care doreşte să schimbe ceva, ceva în viaţa unui om, a acelui om care apelează la noi. Ne place frumosul şi dorim sa-l facem cunoscut. Ne plac formele, culorile, spaţiile şi ne place tot ce reprezintă Design-ul Interior.
Aşadar să facem cunoştinţă: suntem Vengo Design, o echipă de profesionişti care vă vine în ajutor cu idei noi şi proiecte îndrăzneţe.

Pentru întrebări şi sugestii ne puteţi scrie şi pe adresa de e-mail office@vengo.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu