Bine aţi venit pe blogul Vengo Design - site oficial www.vengo.ro




1 noiembrie 2010

Amenajări living

Pentru unii, living-ul este camera rezervată exclusiv primirii musafirilor. Pentru alţii este locul în care întreaga familie se reuneşte. Indiferent de rolul pe care acesta îl joacă, living-ul trebuie să poarte întotdeuna eticheta "acasă". Oricare ar fi stilul pe care îl adoptaţi pentru acestă încăpere, rezultatul final trebuie să fie perfect adecvat nevoilor voastre, să aibă un aer primitor şi relaxant.




Imagini www.vengo.ro

4 comentarii:

  1. roxana, constanta15 iunie 2010 la 11:46

    imi plac amenajarile vostre. am si eu o intrebare daca se poate. la un living mic, se potriveste tapet? mersi

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Roxana,
    De regula, o incapere de dimensiuni mici e bine sa nu fie foarte incarcata. Daca vrei sa folosesti tapet in living-ul tau, atunci modelul sa fie unul simplu, de preferat culori deschise si daca e posibil, tapetaza un singur perete.
    O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place cum arata livingurile amenajate de voi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna...ai putea, te rog sa-mi spui ce fel de tapet este redat in ultima imagine? De unde se poate achzitiona? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere